Ramowy plan dnia – „Chochliki” ( 2,5 i 3-latki)
6:50 – 8:00 | Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne, indywidualne, inspirowane przez nauczyciela, zabawa ruchowa |
8:00 – 8:10 | Przygotowanie do śniadania |
8:10 – 8:30 | Śniadanie |
8:30 – 9:00 | Zabawy integracyjne |
9:00 – 9:30 | Zajęcia muzyczno-ruchowe (pon., pt.)/ Rytmika (wt., czw.) Gimnastyka ogólnorozwojowa (śr.)/ |
9:30 – 11:30 | 9:30 – 10:00 Język angielski (pon., śr.)/ Zabawy logopedyczne (wt.) Sytuacje edukacyjne, zabawy dydaktyczne, zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, spacery |
11:30 – 11:40 | Przygotowanie do obiadu |
11:40 – 12:10 | Obiad |
12:10 – 12:20 | Zabiegi higieniczne |
12:20 – 14:10 | Odpoczynek na leżakach, słuchanie bajek, czas relaksu przy łagodnej muzyce, zabawa ruchowa |
14:10 – 14:20 | Przygotowanie do podwieczorku |
14:20 – 14:40 | Podwieczorek |
14:40 – 16:50 | Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu |
Ramowy plan dnia – „Krasnoludki” (3, 4-latki)
6:50 – 8:00 | Schodzenie się dzieci, zabawy indywidualne i grupowe, zabawy w kącikach tematycznych, zabawa ruchowa |
8:00 – 8:10 | Przygotowanie do śniadania |
8:10 – 8:30 | Śniadanie |
8:30 – 9:00 | Metoda Dobrego Startu (pon..) Rytmika ( wt., czw.) Zaj. ogólnorozwojowe z umuzykalnieniem ( śr.) Gimnastyka ogólnorozwojowa (pt.) |
9:00 – 11:30 | 9:00 – 9:30 Język angielski (pon., wt., śr.) Sytuacje edukacyjne, zabawy dydaktyczne, zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, spacery |
11:30 – 11:40 | Przygotowanie do obiadu |
11:40 – 12:10 | Obiad |
12:10 – 12:20 | Zabiegi higieniczne |
12:20 – 14:00 | Odpoczynek na leżakach, słuchanie bajek, czas relaksu przy łagodnej muzyce, zabawa ruchowa |
14:00 – 14:10 | Przygotowanie do podwieczorku |
14:10 – 14:30 | Podwieczorek |
14:30 – 16:50 | Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu |
Ramowy plan dnia – „Elfy” (4,5-latki)
6:50 – 8:00 | Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne, indywidualne, inspirowane przez nauczyciela, zabawa ruchowa |
8:00 – 8:30 | Śniadanie |
8:30 – 9:00 | J. angielski (pon., wt., śr.,) Zaj. ogólnorozwojowe (czw.) Gimnastyka ogólnorozwojowa (pt.) |
9:00 – 9:30 | Zaj . ogólnorozwojowe (pt.) z umuzykalnieniem (pon.) Rytmika ( wt., czw.)/ Metoda Dobrego Startu (śr.)/ |
9:30 – 11:50 | Sytuacje edukacyjne, zabawy dydaktyczne, zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, spacery |
11:50 – 12:00 | Przygotowanie do obiadu |
12:00 – 12:30 | Obiad |
12:30 – 12:40 | Zabiegi higieniczne |
12:40 – 13:00 | Odpoczynek, słuchanie bajek, muzyki |
13:00 – 13:30 | Zajęcie ogólnorozwojowe (pon., wt., śr.,pt.) Język angielski (czw.) |
13:30 – 14:10 | Zabawy dowolne, praca indywidualna i wyrównawcza, zabawa ruchowa |
14:10 – 14:30 | Podwieczorek |
14:30 – 16:50 | Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu |
Ramowy plan dnia – „Skrzaty” (6-latki)
6:50 – 8:00 | Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne, indywidualne, inspirowane przez nauczyciela, zabawa ruchowa |
8:00 – 8:30 | J. angielski (pon. wt. śr.) Gimnastyka ogólnorozwojowa (czw., pt.) |
8:30 – 9:00 | Śniadanie |
9:00 – 9:30 | Metoda Dobrego Startu (pon.) Zajęcia ogólnorozwojowe (wt., czw., pt.) z umuzykalnieniem (śr.) |
9:30 – 11:50 | Sytuacje edukacyjne, zabawy dydaktyczne, zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, spacery 9:30 – 10:00 Rytmika (wt., czw.) |
11:50 – 12:00 | Przygotowanie do obiadu |
12:00 – 12:30 | Obiad |
12:30 – 13:00 | Odpoczynek, słuchanie bajek, muzyki Język angielski (czw.) |
13:00 – 13:30 | Zajęcie ogólnorozwojowe |
13:30 – 14:10 | Zabawy dowolne, praca indywidualna i wyrównawcza, zabawa ruchowa |
14:10 – 14:30 | Podwieczorek |
14:30 – 16:50 | Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu |